بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دختر دوست داشتني ما

آتليه 2 سالگي

1392/11/20 10:29
نویسنده : مامانش
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم خوبي ماماني.ديروز ۲۲ ديماه براي سومين بار تو عمرت رفتيم آتليه سها هموني كه از ۸ ماهگي شما باهاش آشنا شديم.ساعت ۱۰ صبح قرارمون بود اما متأسفانه من اينقدر سرم شلوغ بود كه تا ۱۰ و نيم اداره بودم و خلاصه اومدم دنبالتون و با هم رفتيم ساعت ۱۱و ربع رسيديم.بر خلاف انتظار من و عكاست كه خوب تورو مي شناخت خيلي خوب همكاري كردي و كلي هم بهت خوش گذشت يه عكس يلدايي گرفتي،يه سري عكس تولدت كه لباس كفشدوزكي پوشيدي و يه سري هم عكس زمستون با سورتمه و پالتو و بوت كه خيلي همشون قشنگ شدن بعدش با آجي عكسارو انتخاب كرديم و قرار شد بهمون اطلاع بدن كي آماده ميشه.خلاصه خداروشكر خوب بود و از بايت اين مورد هم خيالم جمع شد.حالا مونده تولد دسته جمعي و تولد خونه ي مامان جون.

 اين روزا خيييلي شيرين زبونتر شدي دختر قشنگم.ديروز تو آتليه اينقدر با عمو عكاسه و كاركنان اونجا حرف زدي همه عاشقت شده بودن.از همه چيز مي پرسي و دوست داري سر بياري.

راستي يادم رفت بگم اون هفته سه شنبه با خاله محبوبه رفتيم نمايشگاه اسباب بازي و براي شما و مهراد جون خريد كرديم.شما كه خيلي خوشت اومدو كلي ذوق كردي و اسباب بازيت رو دوست داري(لگو).

تازگي ها يه جمله ي جديد ميگي كه خيلي جالبه مثلا ميگي ماماني فكر كنم غذا درست شده ها!!! مي فهمم كه دلت غذا مي خواد.قربون اون دل كوچولوت بشم من.

بازم برات مي نويسم دختر نازم دوست دارم٢٣/١٠/٩٢

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
21 بهمن 92 9:27