بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دختر دوست داشتني ما

دو ساله شدي عزيز دلم

1392/11/20 10:49
نویسنده : مامانش
104 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم مي خواستم رو تولدت بيام برات وبلاگت رو آپ كنم نشد .

تولدت مبارك قربونت برم.تو كوچولوي دوست داشتني ما دو ساله شدي بالاخره.باورم نمب شه به همين زودي گذشت باران قشنگم.حالا درست مث خانوماي بزرگ و با كلاس رفتار مي كني.البته بعضي وقتا يكم شيطونيچشمک

ماماني قربونت برم 5شنبه با بابايي تصميم گرفتيم برات يه تولد سه نفره بگيريم و حسابي خوش بگذرونيم.

راستي يادم رفت بگم از سه شنبه حسابي تهران برف اومد و من خونه پيش شما بودم.

خلاصه بابايي ظهر با يه كيك خوشگل از اداره اومد و شما يه ربعي خيره شده بودي به كيكه و هي مي گفتي اين تبلد منهقلب.

بعد ناهار خوابيدي و من تا بهت گفتم پاشو تبدلدته سريع پاشدي و با هزار زور و زحمت لباس پوشيدي و برات يه تبلد بامزه گرفتيم به قول خودت با بش بشه (فشفشه).

البته تقريبا همه ي دوربينها بدون شارژ بودن و به زور چندتا عكس و يكمي فيلم گرفتيم ايشاله تولد خونه ي مامان جون حسابي عكساي خوب مي گيريم الان چندتا از عكسارو ميذارم.

اميدوارم 120 ساله بشي و هميشه سالم و خندون باشي فدات بشم من.تو همه ي زندگي من و بابايي هستي.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیه
21 بهمن 92 9:28
عزیزم تولدت مبارک ای جونم! معلومه حسابی عاشق کیک و شمع و تولده ها!!!!!! تولد سه نفره از تولد دسته جمعی هم بیشتر می چسبه!
نوشین
21 بهمن 92 11:33
120 ساله بشی باران خوشگلم تولد ت مبارک