بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دختر دوست داشتني ما

۱۷ ماهگی

1392/11/20 14:34
نویسنده : مامانش
96 بازدید
اشتراک گذاری

باران قشنگم سلام مامانی

 

امروز ۱۷ ماهه شدی دخترم.به قول خودت تبلدت مبارک. دیشب با راهنمایی یکی از دوستای نینی سایتیم برات خمیر بازی درست کردم که اگه احیانا رفت تو دهنت اتفاقی نیفته.هنوز رنگشون نکردم امیدوارم خوشت بیاد دخترم.

من امروز خونه م و تو الان لالا کردی از بس از صبح دویدی و بازی کردی ناهارتو ماشاله خوب و کامل خوردی و یه ربع بعدش پنچر شدی.

قربونت برم خیلی شیطون شدی و تند تند داری کلمه هاتو کامل می کنی.فلش کارت حیوونات رو تقریبا حفظ شدی.دوست دارم زودتر حرف بزنی.وای باورم نمیشه اینقدر زود ۱۷ ماهه شدی.الهی فدات بشم مامانی صبح با هم رفتیم فروشگاه و تو هر چیزی دم دستت بود ورداشتی اما وقتی بهت گفتم بذار سرجاش همه رو گذاشتی سرجاشون.

برات آبمیوه گرفتم(بر خلاف میلم) و تو نشستی کامل خوردیش!!

دوست دارم مامانی.امیدوارم همیشه سالم و خندون باشی عشق من.

 

در حال بستني خوردن شيكموي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)