بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دختر دوست داشتني ما

مسافرت سه روزه خونه ي مامان جون

1392/11/1 15:04
نویسنده : مامانش
52 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

 

خوبي؟اول يه خبر مهم ما قرار شد امروز عصر بريم خونه ي مامان جون اينا.جلسه ي فرداي بابايي كنسل شد.هوراااااااااااااا البته من هنوز كلي كار دارم و تو اداره م هستم!! از الان استرس گزفتم كه زودي بتونيم بريم.ديشب هم تا آخر شب مشغول پاك كردن مرغ بودم و الان خيلي خسته م.

راستي ديشب من و شما رفتيم تو محوطه گشتيم تا بابايي استراحت كنه حورا رو ديديم و تو باهاش كلي بازي كردي.قربون روابط عموميت بشم من كه با همه دوست ميشي.

ديروز كلي با مادرجون و خاله ها پشت تلفن حرف زدي و اونا برات غش كردن.از ديروز به مرغ ميگي مغ.واي دلم بازم برات تنگ شده باران من دوست دارم دخترم.

شايد رفتيم سفر نتونم هر روز برات بنويسم.هرچند سعيمو مي كنم.

١١/٤/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)