بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دختر دوست داشتني ما

دختر قشنگم

1392/11/1 15:15
نویسنده : مامانش
54 بازدید
اشتراک گذاری

باران عسلي سلام

 

خوبي دخترم

ماماني خيلي دير به دير برات مي نويسم .باور كن سرم شلوغه حسااابي.شمام كه من از اداره برميگردم اصلا نمي خوابي و حسابي ماماني رو اذيت مي كني قربونت برم.ديروز از بيخوابي كلافه شدم. آخرش مجبور شدم ببرمت بيرون نون بگيريم تا بابايي يه ذره بخوابه.ولي شما تا ۱۱ شب ماشاله يه سره دويدي.۵شنبه رفتيم بهار و برات دو تا پيراهن خوشگل خريديم كه يكيش كلاه داره و تو عاشقش شدي.هر ساعت ميگي بپوشونمت.

هرچند تو مغازه موقع خريد خوردي زمين و كلي گريه كردي فدات شم. كلي با بابايي ازت عكس گرفتيم چون خودت بعد هر لباس تازه و عينك ميزني  ميگي عس(عكس).تازه بلد شدي ژستم بگيري.اگه بشه عكست رو اينجا ميذارم. براي خاله ها و دايي فرستادم.

دارم باهات تمرين مي كنم شير پاستوريزه بخوري ولي واقعا كلافه م ميكني نصفشو ميريزي رو لباست و فرش و.. و جيغ منو درمياري.

كلمه هاي جديد ياد گرفتي كه چندتاش رو ميذارم.

هب بخير(شب بخير)

عس(عكس)

هيل(فيل)

يااا علي

هرچيزي كه ميديم دستت حتما حتما ميگي مرسي(الهي من قربون اون مرسي گفتنت بشم).

شعر طبل رو داري ياد ميگيري وقتي صداهاش رو در ميارم تكرار مي كني.

يه عروسك داري كه با آجي زينب اسمش رو گذاشتي هدي از صب تا شب داري باهاش حرف ميزني.تازه جمعه برات يه هاپوي كوچولو گرفتيم كه راه مير پارس ميكنه و تو خيييلي دوسش داري.

خيلي خيلي دوست دارم ماماني.بووووس

   ١٣/٥/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)