بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دختر دوست داشتني ما

دخترم داره خانوم میشه

1392/11/1 15:11
نویسنده : مامانش
64 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی فدات شم

 

خوبی قربونت برم؟امروز ۵شنبه ست و من و شما و بابایی خونه ایم.بابایی به خاطر ماه رمضون ۵شنبه ها خونه ست.کلی از صبح خونه تکونی کردیم و تو هم حسابی اذیت کردی.فدان بشم کلی دعوات کردم و الان عذاب وجدان گرفتم.به خدا دست خودم نیست خیلی شیطونی مامانی.الانم کنارم خوابیدی.الان یکی دو روزه چندتا جمله میگی اما ما متوجه نمیشیم.کتاب <مامان بیا جیش دارم> رو خیلی دوست داری میذاری رو پات و میخونیش عکسشو میذارم برات.

تقریبا همه ی حرفات رو به ما می فهمونی الهی قربونت برم مامانی منو ببخش اگه گاهی دعوات می کنم تو همه ی زندگی منی.(خدایا بهم آرامش بده که دخترمو با آرامش بزرگ کنم.)

٢٧/٤/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)